Każdy produkt zakupiony w sklepie papiernicza.pl objęty jest odpowiedzialnością za niezgodność towaru z umową na okres 24 miesięcy od daty zakupu, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).

W przypadku produktów, na które producent lub podmiot wprowadzający towar na rynek udzielił gwarancji, Kupujący reklamuje sprzęt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji). Papiernicza.pl pełni jedynie rolę pośrednika w procedurze reklamacyjnej, nie będąc producentem sprzedawanych towarów.

Jak zgłosić reklamację?

Aby zgłosić reklamację, prosimy o pobranie formularza reklamacyjnego w formacie PDF i postępowanie zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Pobierz formularz reklamacyjny w PDF

  2. Wydrukuj formularz, dokładnie wypełnij oraz podpisz.

    WAŻNE: Reklamacja bez załączonego formularza nie będzie mogła zostać rozpatrzona.

    Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, przygotuj własnoręczny opis reklamacji, wzorując się na strukturze formularza reklamacyjnego.

  3. Prześlij formularz reklamacyjny na adres e-mail:
    office@jeta.pl

Po przesłaniu formularza, przyjęcie reklamacji zostanie potwierdzone osobną wiadomością e-mail.

Rozpatrzenie reklamacji

Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni roboczych od daty jej złożenia i powiadomi Kupującego o sposobie dalszego postępowania.

W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Papiernicza.pl podejmie następujące kroki:

  • Wymiana towaru na nowy – w przypadku, gdy produkt posiada wady fabryczne lub uszkodzenia mechaniczne.
  • Naprawa towaru – w sytuacji, gdy wymiana jest niemożliwa.
  • Zwrócenie ceny towaru – jeśli wymiana lub naprawa nie będą możliwe.
  • Obniżenie ceny towaru – jeżeli reklamacja dotyczy wady, którą można usunąć, ale nie ma możliwości pełnej wymiany lub naprawy.

Reklamacja uznawana jest za zasadną, jeśli produkt:

  • Został uszkodzony mechanicznie w czasie transportu do klienta,
  • Posiada wady fabryczne,
  • Jest niezgodny z zamówieniem złożonym przez Kupującego.

Koszty i procedura zwrotu reklamowanego towaru

W przypadku uznania reklamacji za nieuzasadnioną, koszty zwrotu towaru pokrywa Kupujący.

WAŻNE: W celu zapewnienia bezpieczeństwa przesyłki, rekomendujemy korzystanie z usług kurierskich lub pocztowych z opcją „potwierdzenie nadania” lub „paczka polecona”. Prosimy również o nie wysyłanie paczek za pobraniem, gdyż nie mamy możliwości odbioru takich przesyłek.

FORMULARZ REKLAMACYJNY PDF DO POBRANIA

Zwrot zużytych baterii i akumulatorów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, klienci Papiernicza.pl mają możliwość nieodpłatnego zwrotu zużytych baterii i akumulatorów zakupionych w naszym sklepie. Zużyte baterie należy dostarczyć osobiście do naszego punktu stacjonarnego pod adresem:

Przedsiębiorstwo Handlowe „JETA” Sp. z o.o.
ul. Poznańska 46,
63-400 Ostrów Wielkopolski

Prosimy o umieszczanie zużytych baterii w wyznaczonym pojemniku znajdującym się w siedzibie sklepu. Zwrot zużytych baterii i akumulatorów możliwy jest wyłącznie w godzinach otwarcia punktu stacjonarnego.

Godziny otwarcia:

Poniedziałek- Piątek 8:00 - 17:00
Sobota - NIECZYNNE