Każdy produkt zakupiony w sklepie papiernicza.pl objęty jest odpowiedzialnością za niezgodność towaru z umową na okres 24 miesięcy od daty zakupu, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).
W przypadku produktów, na które producent lub podmiot wprowadzający towar na rynek udzielił gwarancji, Kupujący reklamuje sprzęt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji). Papiernicza.pl pełni jedynie rolę pośrednika w procedurze reklamacyjnej, nie będąc producentem sprzedawanych towarów.
Jak zgłosić reklamację?
Aby zgłosić reklamację, prosimy o pobranie formularza reklamacyjnego w formacie PDF i postępowanie zgodnie z poniższymi krokami:
Pobierz formularz reklamacyjny w PDF
Wydrukuj formularz, dokładnie wypełnij oraz podpisz.
WAŻNE: Reklamacja bez załączonego formularza nie będzie mogła zostać rozpatrzona.
Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, przygotuj własnoręczny opis reklamacji, wzorując się na strukturze formularza reklamacyjnego.
Prześlij formularz reklamacyjny na adres e-mail:
office@jeta.pl
Po przesłaniu formularza, przyjęcie reklamacji zostanie potwierdzone osobną wiadomością e-mail.
Rozpatrzenie reklamacji
Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni roboczych od daty jej złożenia i powiadomi Kupującego o sposobie dalszego postępowania.
W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Papiernicza.pl podejmie następujące kroki:
- Wymiana towaru na nowy – w przypadku, gdy produkt posiada wady fabryczne lub uszkodzenia mechaniczne.
- Naprawa towaru – w sytuacji, gdy wymiana jest niemożliwa.
- Zwrócenie ceny towaru – jeśli wymiana lub naprawa nie będą możliwe.
- Obniżenie ceny towaru – jeżeli reklamacja dotyczy wady, którą można usunąć, ale nie ma możliwości pełnej wymiany lub naprawy.
Reklamacja uznawana jest za zasadną, jeśli produkt:
- Został uszkodzony mechanicznie w czasie transportu do klienta,
- Posiada wady fabryczne,
- Jest niezgodny z zamówieniem złożonym przez Kupującego.
Koszty i procedura zwrotu reklamowanego towaru
W przypadku uznania reklamacji za nieuzasadnioną, koszty zwrotu towaru pokrywa Kupujący.
WAŻNE: W celu zapewnienia bezpieczeństwa przesyłki, rekomendujemy korzystanie z usług kurierskich lub pocztowych z opcją „potwierdzenie nadania” lub „paczka polecona”. Prosimy również o nie wysyłanie paczek za pobraniem, gdyż nie mamy możliwości odbioru takich przesyłek.
FORMULARZ REKLAMACYJNY PDF DO POBRANIA
Zwrot zużytych baterii i akumulatorów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, klienci Papiernicza.pl mają możliwość nieodpłatnego zwrotu zużytych baterii i akumulatorów zakupionych w naszym sklepie. Zużyte baterie należy dostarczyć osobiście do naszego punktu stacjonarnego pod adresem:
Przedsiębiorstwo Handlowe „JETA” Sp. z o.o.
ul. Poznańska 46,
63-400 Ostrów Wielkopolski
Prosimy o umieszczanie zużytych baterii w wyznaczonym pojemniku znajdującym się w siedzibie sklepu. Zwrot zużytych baterii i akumulatorów możliwy jest wyłącznie w godzinach otwarcia punktu stacjonarnego.
Godziny otwarcia:
Poniedziałek- Piątek 8:00 - 17:00
Sobota - NIECZYNNE