7. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
7.1. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży:
7.1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone w szczególności ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
7.1.2. Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenia odpowiedniego żądania można dokonać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: office@jeta.pl lub też pisemnie na adres: ul. Gorzycka 34 A, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski. Gdy jest to możliwe i niezbędne dla oceny niezgodności Produktu z umową należy go również dostarczyć na powyższy adres.
7.1.3. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres, chyba że Klient poda inny sposób.
7.1.4. W przypadku Produktów objętych również gwarancją Sprzedawca informuje, iż gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
7.2. Informacja w sprawie terminów zawiadomienia Sprzedawcy o stwierdzeniu niezgodności Produktu żywnościowego z Umową Sprzedaży:
7.2.1. Klient traci uprawnienia z tytułu niezgodności Produktu żywnościowego z Umową Sprzedaży, jeżeli nie zawiadomi o tym Sprzedawcy niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży, jednak nie później niż w terminie 3 dni od dnia otwarcia opakowania w przypadku Produktu paczkowanego albo w terminie 3 dni od dnia sprzedaży lub otrzymania Produktu – w przypadku Produktu sprzedawanego luzem, odmierzanego w miejscu zakupu lub dostarczanego do miejsca zamieszkania Klienta.
7.2.2. Zawiadomienie o stwierdzeniu niezgodności Produktu żywnościowego z Umową Sprzedaży powinno nastąpić nie później niż przed upływem daty minimalnej trwałości Produktu lub terminu jego przydatności do spożycia. Warunek ten nie odnosi się do Produktów wymienionych w pkt. 7.2.1. Regulaminu, dla których nie została ustalona data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia.
7.2.3. Szczegółowa regulacja dla towarów żywnościowych została zawarta w rozporządzenie ministra gospodarki, pracy i polityki społecznej w sprawie terminów zawiadomienia sprzedawcy o stwierdzeniu niezgodności towaru żywnościowego z umową z dnia 30 stycznia 2003 r. (Dz.U. Nr 31, poz. 258 ze zm.).
7.3. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego:
7.3.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Internetowego oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego Usługobiorca może składać w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: office@jeta.pl lub też pisemnie na adres: ul. Gorzycka 34 A, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski.
7.3.2. Zaleca się podanie w opisie reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
7.3.3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
7.3.4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Usługobiorcę adres, chyba że Usługobiorca poda inny sposób.
Papiernicza.pl nie jest producentem sprzedawanych towarów. W przypadku produktu, na który producent lub podmiot wprowadzający towar na rynek udzielił gwarancji, Kupujący reklamuje sprzęt bezpośrednio do gawaranta ( podmiotu udzielającego gwarancji), a Sprzedający wyłącznie pośredniczy w procedurze reklamowanego produktu.
Chcesz reklamować towar?
Pobierz formularz reklamacyjny w PDF
Wydrukuj, dokładnie wypełnij i podpisz formularz reklamacyjny.Bez załączonego formularza, reklamacja nie będzie mogła być rozpatrzona.
Jeśli nie masz możliwości wydrukowania, przygotuj własnoręczny opis, reklamacji wzorując się na oryginalnym formularzu.
Przyślij formularz na adres office@jeta.pl
Przyjęcie reklamacji potwierdzimy osobną wiadomością email.
Sprzedający w ciągu 14 dni roboczych dokona oceny zasadności reklamacji i powiadomi o sposobie dalszej jej realizacji.
W przypadku gdy reklamacja zostanie uznana za zasadna, Sprzedający na swój koszt wymienia towar na nowy bez wad, a w przypadku gdy nie ma takiej możliwości po uzgodnieniu z Kupującym:
dokona naprawy towaru;
zwróci cenę towaru;
obniży cenę reklamowego towaru.
REKLAMACJE UZNAJEMY ZA ZASADNĄ, jeśli produkt:
został uszkodzony mechanicznie w czasie transportu do klienta;
posiada wady fabryczne;
jest niezgodny ze złożonym przez Kupującego zamówieniem.
WAŻNE!
Reklamowany towar odsyłamy na własny koszt o ile reklamacja nie zostanie uznana za uzasadnioną.
Ze względu na bezpieczeństwo przesyłki rekomendujemy dokonywanie zwrotów reklamacyjnych firmą kurierską lub korzystając z usług pocztowych z opcją ,, potwierdzenia nadania'' lub ,, paczka polecona''.
Prosimy o niewysyłanie do nas paczek ,,za pobraniem'' - nie mamy możliwości odbioru takich przesyłek.